INFORMATION

مراکز عابر پیاده اروپا شگفت‌انگیز هستند، اما ماشین‌ها آنها را قادر می‌…

페이지 정보

profile_image
작성자 Luisa
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-28 05:30

본문

ازدحام جمعیت در مرکز عابر پیاده آگروپولی، ایتالیا، در تعطیلات آخر هفته
برد تمپلتون بسیاری از شهرهای اروپایی، و تعداد کمی از شهرهای آمریکای شمالی، دارای مناطق عابر پیاده در مرکز شهر خود هستند. اروپا این کار را بهتر انجام می دهد، و این مناطق معمولا مکان های پر جنب و جوشی هستند، مملو از جمعیت و انرژی، به ویژه در تابستان، و حتی پس از بسته شدن اکثر فروشگاه های خیابان ها. اکثر رستوران ها میزهای خود را بیرون دارند و تا پیاده روها، خیابان ها و میادین امتداد دارند و دیدن رستورانی که یک ساعت در بیرون برای میز منتظر است اما داخل خالی است، طبیعی است.
فوق‌العاده است، و تعدادی از شهرهای آمریکای شمالی حتی انواع آن را در طول کووید امتحان کردند، اگرچه بسیاری از آنها کاهش یافته‌اند، تا حدی به دلیل تماس‌های تجار در این خیابان‌ها که می‌ترسند ترافیک خودرو را از دست داده باشند. گردشگاه خیابان ایالتی 10 بلوکی سانتا باربارا برای بازگشت به ترافیک خودروها تحت فشار است و مسیرهای دوچرخه سواری رفته و بازگشته اند. ایالات متحده نتوانسته است آنچه را که اروپا دارد تکرار کند.
حتی اروپا هم درباره آن بحث می کند. بخشی از لیون همیشه مناطق عابران پیاده بوده است، اما فراخوان جدید برای تبدیل کل شهر داخلی مخالفانی دارد. استراسبورگ، که خود را «پایتخت کریسمس» می‌نامد، کل هسته داخلی خود را به مدت یک ماه به روی خودروها می‌بندد، اما در بقیه سال نیز مناطق عابران پیاده بزرگی دارد. نکته کلیدی این است که توده بحرانی مردم را برای حفظ انرژی جذب کنیم. جای تعجب است که بسیاری از شهرها آن را در خیابان‌های خرده‌فروشی خود نگهداری می‌کنند، حتی پس از بسته شدن تقریباً تمام خرده‌فروشی‌ها - و عجیب است که این خرده‌فروش‌ها در حالی که انبوهی از مردم راه می‌روند، بسته بمانند.
ماشین‌ها در ترافیک گیر کرده‌اند و سعی می‌کنند مردم را به مرز عابر پیاده در آگروپولی بیاورند
برد تمپلتون به جز در باریک ترین خیابان ها، مناطق عابران پیاده اروپا عاری از خودرو نیستند. تقریباً همه برای افراد محلی و تحویل در اواخر شب و در دوره های دیگر باز است. بسیاری از آنها "مناطق ترافیک محدود" هستند که در آن فقط برخی از خودروها، مانند خودروهای ساکنان منطقه و مهمانان هتل، مجاز هستند. آنها می توانند تعداد کمی ماشین داشته باشند، اما آهسته حرکت می کنند و بسیار کمتر از زمانی که کاملاً باز بودند. ماشین‌های زیادی هم در خیابان‌ها پارک شده‌اند، زیرا در این مناطق قدیمی‌تر مکان‌های زیادی برای پارک وجود ندارد، به جز زیر زمین.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط Cassidy Horton مشارکت‌کننده (13 ژوئن 2024) معترضان علائم برنامه‌ریزی شده «تعرض کل» را نشان دادند (تظاهرات‌کنندگان در اعتراض به کل نشانه‌های برنامه‌ریزی شده «کلاً مخالفت دارند» لیون
البته براد تمپلتون ترانزیت نیز وجود دارد، از جمله خودروهای خیابانی، که گاهی عمداً مانند برن اضافه می‌شوند تا تحرکی را فراهم کنند. و در شهرهای با تراکم بالاتر نیز افراد بیشتری در محدوده پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری هسته‌ای هستند. بیشتر سیستم‌های حمل‌ونقل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مرکز شهر یا ایستگاه قطار مرکزی «هاب» باشند، و بنابراین بسیاری از مردم را به منطقه عابر پیاده منتقل می‌کنند، اما جالب است بدانید که برای بسیاری از مردم، خودروها وسیله‌ای هستند که در خارج از از مرکز برای ورود و عابر پیاده بودن در آن استفاده کنید. یک مرکز عابر پیاده پرجنب‌وجوش به جذب توده‌های حیاتی از مردم بستگی دارد. عابران پیاده اجتماعی به دنبال جایی هستند که ازدحام جمعیت است (تقریباً بدون محدودیت).
Mount View، CA دارای یک خیابان اصلی عابر پیاده با میزهای رستوران، و گذرگاه هایی برای ... [+] پارکینگ در خیابان های موازی است.
برد تمپلتون برای بازرگانی که از دست دادن دسترسی به خودرو می ترسند، شهرهای جدیدتر می توانند از الگوهایی مانند Dozens View، CA پیروی کنند. Scores Scene (خانه Google) یک منطقه کالیفرنیایی خالص است، اما پس از کووید، یک مرکز خرید عابر پیاده کوتاه موفق در مرکز شهر خود دارد. این امر با این واقعیت کمک می کند که ترافیک ماشین ها به خیابان های فرعی هدایت می شود، اما پارکینگ ها و مسیرهایی از طریق ساختمان های خرده فروشی وجود دارد تا همه چیز برای ماشین ها و عابران پیاده به راحتی قابل دسترسی باشد.
Robocar In The Prosy CityRobocars تعدادی راه جالب برای کمک به عابر پیاده ارائه می دهد. روباتاکسی ها یک جایگزین عالی برای کسانی است که با ماشین وارد می شوند، زیرا آنها نیازی به پارک ندارند، که می تواند بسیاری از اتومبیل های مجاز را که در آن خیابان ها پارک می کنند، حذف کند. آنها همچنین می توانند برای افراد دارای معلولیت، حتی فقط معلولان سنی، دسترسی داشته باشند. آنها همچنین برای تحویل بسیار عالی هستند، زیرا امکان استفاده از ربات‌های تحویل کوچکی را که به فضای کمتری نیاز دارند و نیازی به حرکت سریع ندارند، می‌دهند. امروزه، با نیاز به راننده، کامیون‌های حمل و نقل بزرگ‌تر می‌شوند - یک بار بزرگ می‌تواند در چندین ربات تحویل‌دهنده کوچک‌تر بدون نیاز به انسان بیشتر جابه‌جا شود. ماشین‌های رباتیک که هیچ انسانی در آن‌ها وجود ندارد بدشان نمی‌آید منتظر بمانند تا از تداخل در ترافیک عابران پیاده جلوگیری کنند.
آنها همچنین برای مهمانان هتل خوب هستند. من دوست دارم در هتل هایی در هسته های شهر بمانم، که نیاز به پیاده روی با چمدان های خود از یک پارکینگ بیرونی دارد. این باعث می شود که اگر چمدان اضافی داشته باشید یا برای دریافت چیزی که فراموش کرده اید به ماشین خود برگردید، بسیار ناخوشایند است.
MeteringLimited Traffic Zones عملاً شکلی قوی از شارژ ازدحام است (و برخی از آنها فقط در ساعات خاصی اعمال می شوند.) حمل و نقل هوشمند و رباتاکسی انواع بسیار پیچیده تری از اندازه گیری و حتی توانایی کنترل دینامیکی تعداد وسایل نقلیه وارد شده به مناطق مرکزی یا عابر پیاده را می دهد. و آن را نه تنها بر اساس ترافیک خودروهای دیگر بلکه بر اساس ترافیک عابران پیاده کنترل کنید. هدف یک هسته عابر پیاده دستیابی به توده مهمی از مردم است تا آن را زنده نگه دارد. کاهش سرعت خودروها، تاکسی‌ها و تحویل خودروها با غلیظ‌تر شدن ترافیک عابران پیاده یا ترغیب سواران به جمع کردن وسایل نقلیه ممکن می‌شود. همچنین می‌توان قیمت را کاهش داد تا اطمینان حاصل شود که هسته اصلی آن توده حیاتی عابران پیاده را دریافت می‌کند تا مطمئن شود منطقه شکوفا می‌شود. پتانسیل گسترش، و حتی برای مراکز پرجنب‌وجوش عابران پیاده به سبک اروپایی، می‌تواند برای آینده، حتی در ایالات متحده، روشن به نظر برسد.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Brad TempletonFollowingمن ClariNet را تأسیس کردم، اولین تجارت مبتنی بر اینترنت در جهان، رئیس بازنشسته بنیاد Electronic Frontier و عضو موسسه Farsightedness هستم. علاقه فعلی من وسایل نقلیه خودران و روبات ها است. من در سال‌های اولیه فعالیت در تیم خودروی Google کار می‌کردم و مشاور و/یا سرمایه‌گذار برای OEM‌های خودرو و بسیاری از استارت‌آپ‌های برتر در خودروهای روب، حسگرها، ربات‌های تحویل‌دهنده و حتی برخی از خودروهای پرنده هستم. به علاوه AR/VR و نرم افزار. من در حال تأسیس دانشکده و کرسی محاسباتی برای دانشگاه Uniqueness هستم و در مورد فناوری خودروهای رباتیک در سراسر جهان می نویسم، مشورت می کنم و صحبت می کنم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you have any sort of inquiries pertaining to where and how you can use اخبار روز اتومبیل, http://PK,, you can call us at our own web-site.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.